Πέμπτη, 13 Δεκέμβριος 2018
Home / Κουβεντιάζουμε / Η ζωή μας / Γυμναστική για όλους και Ζούμε Όμορφα!

Γυμναστική για όλους και Ζούμε Όμορφα!

Το καλοκαίρι σιγά σιγά μας αφήνει…

Ο Σεπτέμβριος είναι ο κατεξοχήν μήνας του προγράμματος!

Τα κεφάλια μέσα λοιπόν! Μέσα στο πρόγραμμα μας μπορούμε να προσθέσουμε και λίγη γυμναστική χαμηλής έντασης για όλους!

Οι ασκήσεις χαμηλής έντασης είναι διάφοροι τύποι γυμναστικής που δεν απαιτούν ιδιαίτερο κόπο. Οι ασκήσεις αυτές είναι κατάλληλες για ανθρώπους με παραπάνω κιλά, αλλά και αρχάριες της γυμναστικής που ξεκινούν τώρα.

Στην ουσία αυτοί οι τύποι άσκησης δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από άλλες ασκήσεις που είναι πιο έντονες γιατί έχουν ψυχικά οφέλη όπως και σωματικά. Το σημαντικό είναι ότι κάθε γυναίκα μπορεί να τις κάνει ανεξάρτητα από τα κιλά ή την αθλητική της δραστηριότητα.

  • Το περπάτημα

Το περπάτημα είναι η καλύτερη άσκηση για την ψυχική και σωματική υγεία. Ακόμα και με αργό βηματισμό καίμε θερμίδες και βελτιώνουμε την υγεία της καρδιάς.

  • Το κολύμπι

Το κολύμπι είναι μία άσκηση που σμιλεύει το σώμα και επιπλέον μπορεί να είναι πολύ εύκολη άσκηση αν γίνεται σε χαλαρό ρυθμό. Μάλιστα ακόμα και για ανθρώπους με παχυσαρκία το κολύμπι είναι ιδανικό γιατί δεν δέχονται καμία πίεση τα πόδια μέσα στο νερό. Με το κολύμπι μπορείς να είσαι πιο υγιής και να αποκτήσεις μεγάλη σωματική αντοχή.

  • Ελλειπτικό Μηχάνημα

Το ελλειπτικό μηχάνημα κυριολεκτικά λιώνει τα παχάκια και προσφέρει τα οφέλη του jogging χωρίς τα προβλήματα στις αρθρώσεις. Στο μηχάνημα αυτό γυμνάζονται ταυτόχρονα μύες του κορμού και τα πόδια και έτσι είναι ιδανικό!

  • Στατικό  Ποδήλατο

Το στατικό ποδήλατο ανήκει στις ασκήσεις χαμηλής έντασης. Είναι αποτελεσματική άσκηση όμως γιατί καίει αρκετές θερμίδες και βελτιώνει την υγεία της καρδιάς.

  • Αερόβια Χαμηλής Έντασης

Το aerobic μπορεί συνήθως να το συνδυάζουμε με κόπο, ιδρώτα και ένταση αλλά υπάρχει και ένα είδος αερόμπικ χαμηλής έντασης. Σε αυτή την άσκηση συμμετέχουν ακόμα και έγκυες οπότε είναι εύκολη. Όμως η μουσική και ο ενθουσιασμός δεν λείπουν από μία ώρα τέτοιου αερόμπικ, οπότε δοκίμασε το και είναι σίγουρο πως θα χάσεις πόντους εύκολα.

Ασκήσεις εύκολες, γρήγορες και αποτελεσματικές!

Δοκιμάστε και εσείς!

 

Επιμέλεια Σύνταξης: Ιφιγένεια Κίκη

Check Also

Η Ψυχολογία των Χριστουγέννων: Γιατί στολίζουμε νωρίτερα

Δρόμοι γεμάτοι με στολίδια και πολύχρωμα φωτάκια, τα δέντρα στολισμένα με αστραφτερές μπάλες, ένας Άγιος …