Κυριακή, 16 Δεκέμβριος 2018
Home / Κουβεντιάζουμε / Η ζωή μας / Καταναλώστε άφοβα αυτές τις τροφές κατά τη διάρκεια της δίαιτας!

Καταναλώστε άφοβα αυτές τις τροφές κατά τη διάρκεια της δίαιτας!

Όλοι έχουμε φτάσει στο σημείο να κάνουμε εξαντλητικές δίαιτες για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα στο σώμα μας!

Έτσι πολλές φορές καταλήγουμε να έχουμε συχνά το αίσθημα της πείνας και όσο νερό και να πιούμε το στομάχι να συνεχίζει να ζητάει τροφή. Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που μπορείς να καταναλώνεις άφοβα κατά τη διάρκεια της δίαιτας χωρίς τύψεις αφού έχουν ελάχιστες θερμίδες και μάλιστα τα συστατικά του είναι πολύ βοηθητικά για τον οργανισμό αφού έχουν αντιοξειδωτικές δράσεις.

Την επόμενη φοράς λοιπόν που θα πεινάσεις ή θα θέλεις ένα σνακ μην περιμένεις με το ρολόι μέχρι να φτάσει η ώρα του επόμενου γεύματος, αφού αυτό είναι αρνητικό για την ψυχολογία σου και κατά συνέπεια τον μεταβολισμό σου, αλλά κατανάλωσε μια μικρή ποσότητα από αυτές τις τροφές.

  • Σέλερι

Το 95% αποτελείται από νερό και και περιλαμβάνει το 30% της συνιστώμενης ποσότητας ημερήσιας κατανάλωσης βιταμίνης Κ, που βοηθά τη μεταφορά του ασβεστίου στο σώμα. Επίσης περιέχει σίδηρο, μαγνήσιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες, ενώ έχει μόλις 6 θερμίδες.

  • Αγγούρι

Το αγγούρι περιέχει την ίδια περιεκτικότητα σε νερό με το σέλερι και έχει μόνο 15 θερμίδες στα 100 γραμμάρια. Το εσωτερικό του είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, ενώ είναι καλό να το τρώμε με τη φλούδα, αφού εκεί περιέχονται αρκετές φυτικές ίνες, χρήσιμες για τον οργανισμό, βιταμίνες Α,Β,C και μέταλλα.

  • Ρόκα

Μία ιδανική πρόταση για σαλάτα αφού περιέχουν μόνο 10 θερμίδες τα 2 ματσάκια και περιέχει αντιοξειδωτικά, μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

  • Ασπράδια αυγών

Τα ασπράδια των αυγών έχουν μόνο 17 θερμίδες, γι΄αυτό προτείνονται στις δίαιτες, έναντι του κρόκου. Αποτελεί άριστη πηγή βιταμινών, καθώς περιέχει μαγνήσιο και κάλλιο και καθόλου χοληστερόλη σε αντίθεση με τον κρόκο του αυγού.

  • Μαρούλι

Το μαρούλι μπορεί να συνδυαστεί με τη ρόκα και να δημιουργήσεις μια πολύ ωραία σαλάτα. Περιέχει μόνο 15 θερμίδες στα 100 γραμμάρια, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε νερό. Επίσης προσφέρει στον οργανισμό τις βιταμίνες Α και C και σίδηρο.

  • Κουνουπίδι

Το κουνουπίδι είναι ένα λαχανικό που δεν έχει ευχάριστη οσμή κατά το μαγείρεμα, αλλά οι ιδιότητες του είναι αρκετά ευεργετικές, καθώς έχει βρεθεί πως έχει αντιγηραντικές και αντικαρκινικές ιδιότητες, ενώ στα 100 γραμμ. αντιστοιχούν μόνο 25 θερμίδες.

  • Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι επίσης πλούσιο σε θρεπτικά και αντιοξειδωτικά συστατικά και έχει μόνο 35 θερμίδες.

  • Αρακάς

1 φλυτζάνι αρακά αντιστοιχεί σε μόνο 30-35 θερμίδες, ενώ είναι πολύ θρεπτικός όπως όλα τα λαχανικά, αφού περιέχει σίδηρο, κάλλιο και φώσφορο.

  • Πορτοκάλι

Το πορτοκάλι μπορεί να έχει 80 θερμίδες, περισσότερες δηλαδή από τα υπόλοιπα φρούτα, αλλά είναι σημαντική πηγή πολλών στοιχείων που είναι απαραίτητα για τον οργανισμός, με πιο γνωστό τη βιταμίνη C. Περιέχει όμως επίσης και ασβέστιο, κάλλιο, σίδηρο, ιώδιο και αμινοξέα.

  • Φράουλες

Οι 10 μεγάλες φράουλες έχουν περίπου 45 θερμίδες, ενώ οι ευεργετικές ιδιότητες είναι πολλές, αφού περιέχουν βιταμίνες C και Κ και έχουν αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση.

 

Check Also

Χαμομήλι: Ένα φυσικό φάρμακο!

Σε ηρεμεί, σε τονώνει, σε κρατάει υγιή, συμβάλλει στη μακροζωία σου, σου απαλύνει τον πόνο. …