Σάββατο, 20 Οκτώβριος 2018
Home / Κουβεντιάζουμε / Η ζωή μας / Ο Δημήτρης Μπούνιας αναλύει… τα οφέλη του Personal Training!

Ο Δημήτρης Μπούνιας αναλύει… τα οφέλη του Personal Training!

Γιατί οι περισσότεροι σήμερα επιλέγουν να έχουν τον προσωπικό τους γυμναστή;

Το personal training γίνεται υπό την επίβλεψη του προσωπικού γυμναστή, ο οποίος ασχολείται αποκλειστικά με τον ασκούμενο. Τα άτομα που είναι πιο απαιτητικά με τον εαυτό τους και θέτουν συνεχώς υψηλούς στόχους  όντας συνειδητοποιημένα, επιδιώκουν και την ανάλογη αφοσίωση. Έτσι όποιος αρχίζει το personal έχει το δικό του ειδικό πρόγραμμα εκγύμνασης σύμφωνα με τις ανάγκες του, το οποίο ανά ορισμένο χρονικό διάστημα μεταβάλλεται.

Τα τελευταία χρόνια ακούμε αρκετό κόσμο να κάνει personal training.

Αυτό συμβαίνει επειδή ολοένα και περισσότερος κόσμος παρατηρεί τα αποτελέσματα, τα οποία συνήθως είναι άμεσα σε σύγκριση με κάποιον ο οποίος πηγαίνει και ασκείται μόνος σε ένα γυμναστήριο, όπου σπάνια θα ασχοληθεί κάποιος μαζί του. Επομένως οι περισσότεροι προτιμούν να έχουν έναν προσωπικό γυμναστή ο οποίος θα τους καθοδηγήσει με το σωστό τρόπο και ο οποίος θα τους μυήσει σε έναν πιο ποιοτικό τρόπο ζωής.

Συνήθως όσοι το ξεκινούν δύσκολα θα το σταματήσουν, γιατί έχουν μάθει να γυμνάζονται με πρόγραμμα και παράλληλα να διακρίνουν σημαντικές αλλαγές στη ζωή τους, ώστε μετά τίποτα άλλο από άποψη γυμναστικής να τους παρακινεί το ενδιαφέρον. Αυτό γίνεται, διότι το p.t, πέρα από θέμα γυμναστικής, κάνει τον ασκούμενο να πειθαρχεί, γιατί αλλιώς δεν θα έβλεπε και τα αποτελέσματα και ταυτόχρονα να το διασκεδάζει κάνοντάς το  τρόπο ζωής και δημιουργώντας με τον προσωπικό γυμναστή μία σχέση εμπιστοσύνης.

Φυσικά το p.t θα μπορούσε να γίνει και σε mini γκρουπ των τριών ατόμων, ώστε να υπάρχει χαμηλότερο κόστος και ταυτόχρονα να απολαμβάνεις την γυμναστική σου με το αγόρι/κορίτσι σου ή τους φίλους/ες σου!

Μόνο θετικά μπορεί να αποκομίσει κανείς από το personal training.

Γιατί άραγε λες;

Επειδή με το personal έχεις ένα υπεύθυνο άτομο «από πάνω σου» το οποίο βλέπει την κάθε σου κίνηση. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεις τις περιττές κινήσεις και κατ’ επέκταση τους τραυματισμούς που θα μπορούσαν να προκύψουν. Ο επιβλέπων έχει τον πλήρη έλεγχο, βοηθώντας σε να ανακαλύψεις την κινησιολογία του σώματός σου, και γνωρίζοντας πότε κουράζεσαι περισσότερο και πότε λιγότερο, σύμφωνα με την πρόοδο σου και τη σωματοδομή σου, να αναδιαμορφώνει συνεχώς το πρόγραμμά σου. Επιπλέον, ως μαθητευόμενος ο ιδανικός personal trainer, έχοντας την κατάλληλη τεχνογνωσία συνήθως σε κατευθύνει στο να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες, γιατί διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε συνδυασμό με τη γυμναστική.

Τέλος, θα μπορούσαμε να πούμε πως ο γυμναστής λειτουργεί ταυτόχρονα και ως ‘Ψυχολόγος’, διότι είναι παρατηρητής σε όλη την πορεία που χαράζει ο ασκούμενος και στην εξέλιξή του. Οπότε, συνεχώς τον στηρίζει και τον παροτρύνει για το καλύτερο, γνωρίζοντας όλη τη διαδικασία της σωματικής αλλαγής του ασκούμενου. Επομένως, είναι φανερό πως το p.t έχει αποκτήσει πλέον πιο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, αφού δίνει βάση και στις προσωπικές ανάγκες του ασκούμενου, παρακολουθώντας όλη του την πορεία, σχεδόν καθημερινά, έχοντας το ρόλο του εμψυχωτή-ψυχολόγου.

Μήπως να αρχίζατε όσοι δεν έχετε ξεκινήσει ακόμα;

 

Του Δημήτρη Μπούνια

Αθλητής Kick Boxing

 

 

Επιμέλεια Σύνταξης: Ιφιγένεια Κίκη

 

Check Also

Καταπολεμήστε την εποχιακή κατάθλιψη!

Η εποχιακή κατάθλιψη χαρακτηρίζεται από αλλαγές στην ρουτίνα διατροφής και ύπνου, μειωμένα επίπεδα ενεργητικότητας και …