Κυριακή, 21 Οκτώβριος 2018
Home / Κουβεντιάζουμε / Η ζωή μας / Πως να εξαφανίσουμε τα περιττά κιλά του Πάσχα;
Woman on Scale

Πως να εξαφανίσουμε τα περιττά κιλά του Πάσχα;

Ήρθε το Πάσχα αλλά φεύγοντας άφησε λίγο-πολύ σε όλους μας κάποια περιττά κιλά! Κάτι το τσουρέκι, κάτι το πασχαλινό τραπέζι… Και να που τώρα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το φερμουάρ του τζιν μας, που αρνείται κατηγορηματικά  να κλείσει ! Δεν χρειάζεται κανένα απολύτως άγχος, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να προσθέσουμε στην ζωή μας για περίπου 10 ημέρες μία αποτοξίνωση  και πολύ γρήγορα θα δούμε την ζυγαριά να επανέρχεται στον αγαπημένο μας αριθμό!

 

Πρωινό : Το πρωινό θεωρείται το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, και μάλιστα καθόλου άδικα! Ένα πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, βοηθά τον οργανισμό να ξεκινήσει την ημέρα του με θετική ενέργεια.

  • Τοστ χαμηλών λιπαρών με ντομάτα / Γάλα με δημητριακά ή κουάκερ ή βρώμη / Δύο βραστά αυγά με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

Είναι μερικά από τα πρωινά που οι διαιτολόγοι προτείνουν για να ξεκινήσει καλά η μέρα μας!

Δεκατιανό : Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αμελούμε ένα χαμηλό σε λιπαρά δεκατιανό, ανάμεσα στον πρωινό μας καιτο μεσημεριανό! Ο λόγος; Μειώνει τα επίπεδα της πείνας στον οργανισμό και έτσι δεν νιώθουμε την κόπωση που μας προκαλούν οι περίοδοι που αποτοξινώνουμε τον οργανισμό μας.

  • Δύο φρούτα της επιλογής μας ή μία μπάρα δημητριακών με ένα ποτήρι πράσινο τσάι, αποτελούν το τέλειο δεκατιανό.

Μεσημεριανό : Το μεσημεριανό μας πρέπει να είναι θρεπτικό και γεμάτο ενέργεια! Είναι το δεύτερο κατά σειρά γεύμα, μετά το πρωινό, που πρέπει να φροντίσουμε τον εαυτό μας ώστε να κρατηθεί γερά μέχρι το τελος της ημέρας.

  • 1 μερίδα φακές, 50 γρ. τυρί, 1 φέτα ψωμί ολ. άλεσης / 1 μερίδα ψαρονέφρι, ¼ του πιάτου πουρέ, σαλάτα λάχανο-καρότο / Φιλέτο ψαριού επιλογής ψητό ή βραστό, σαλάτα με λαχανικά εποχής / Σαλάτα εποχής με στήθος κοτόπουλου στη σχάρα / Σαλάτα με λαχανικά εποχής & σολομό, 2 μικρά παξιμάδια / Σαλάτα με λαχανικά εποχής και φιλέτο γαλοπούλας στη σχάρα.

Απογευματινό : Δεν ξεχνάμε ποτέ το απογευματινό μας! Έχει την ίδια ακριβώς αξία με το δεκατιανό και φροντίζει ο οργανισμός να μην νιώθει το αίσθημα της πείνας μέχρι το βραδυνό που οφείλει να είναι αρκετά ελαφρύ.

  • 1 ποτήρι κεφίρ / 1 κράκερ με 1 φέτα τυρί / 1 γιαούρτι 2% / Φρούτο εποχής

Βραδυνό : Και κάπως έτσι φτάνουμε στο τέλος της ημέρας με ένα ελαφρύ βραδυνό που θα μας προσφέρει έναν ήσυχο ύπνο και μία ευχάριστη διάθεση.

  • 100γρ. στήθος κοτόπουλο με μπρόκολο / Ένα γιαούρτι 2% με μία κουταλιά μέλι και 3 κουταλιές δημητριακά / Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι 2% / Λαχανόσουπα με καρότο, πράσο, σέλινο, κρεμμύδι & πατάτα βραστή & 1 μερίδα ανθότυρο / Σαλάτα με 2 αβγά βραστά, λαχανικά εποχής, 1 μικρό παξιμάδι, 1 κ.σ ελαιόλαδο / Ένα ντάκο με ντομάτα και 1 μερίδα ανθότυρο.

Μην ξεχνάτε! Το νερό είναι απαραίτητο στην καθημερινότητα μας!

Σύμφωνα με τις συστάσεις του Institute of Medicine, κατά μέσο όρο οι άντρες θα πρέπει να καταναλώνουν 13 ποτήρια νερό ημερησίως, ενώ οι γυναίκες 9 ποτήρια.

 

Καλή Αρχη!

Συντακτική επιμέλεια : Ιφιγένεια Κίκη

Check Also

Καταπολέμησε το άγχος με σωστή διατροφή!

Κόπωση, άγχος, πανικός; Λίγο οι καθημερινές απεργίες και η ατέλειωτη κίνηση στους δρόμους, λίγο η …