Πέμπτη, 21 Ιούνιος 2018
Home / Κουβεντιάζουμε / Η ζωή μας / Προτιμήστε ελαφρά βραδινά γεύματα!

Προτιμήστε ελαφρά βραδινά γεύματα!

Το βραδινό γεύμα αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό γεύμα όπως και όλα τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας, όμως είναι σημαντικό να είναι ελαφρύ και χορταστικό για να μας βοηθήσει να έχουμε έναν ανάλαφρο ύπνο και να αποφύγουμε τυχόν υπογλυκαιμίες.

Επιπλέον, καλό θα ήταν το βραδινό μας γεύμα να το καταναλώνουμε το αργότερο μέχρι τις 21.30-22.00 το βράδυ, έτσι ώστε να έχει προλάβει ο οργανισμός σας να χωνέψει μέχρι να κοιμηθούμε.

Ας δούμε λοιπόν ορισμένες εύκολες, ελαφριές και υγιεινές επιλογές βαρδινών γευμάτων, οι οποίες θα μας χορτάσουν προσφέροντας μας ελάχιστες θερμίδες!

  • Όση ποσότητα σαλάτας θέλουμε με ωμά λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι μαρούλι, iceberg, ρόκα, τριμμένο καρότο, πιπεριές), λεμόνι και ξύδι, 60 γρ ψητό στήθος κοτόπουλου/ γαλοπούλας ή 60 γρ τόνος σε νερό ή 2 κουτ. της σούπας τυρί χαμηλό σε λιπαρά ή 1 αυγό βραστό (χωρίς καθόλου ελαιόλαδο, αλλά μέχρι 2 κουτ. του γλυκού ξύδι μπαλσάμικο)
  • Όση ποσότητα σαλάτας θέλουμε με βραστά λαχανικά (πράσα, ραδίκια, βλήτα, σπανάκι, σπαράγγια, γογγύλια, μπρόκολο, κουνουπίδι, παντζάρια), λεμόνι και ξύδι (χωρίς καθόλου ελαιόλαδο, αλλά μέχρι 2 κουτ. του γλυκού ξύδι μπαλσάμικο)
  • ½ φλιτζάνι δημητριακά (κατά προτίμηση ολικής άλεσης) με γάλα χαμηλό σε λιπαρά (πράσινο) ή 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά (πράσινο)
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά (πράσινο) και 1 κουτ. του γλυκού μέλι ή 2 φρυγανιές σικάλεως ή 20 γρ. κριθαρένιο παξιμάδι ή 1 μέτριο φρούτο εποχής κομμένο σε μικρά κομματάκια ή 5 τριμμένα ανάλατα αμύγδαλα

  • 2-3 φρέσκα φρούτα εποχής κομμένα στη μορφή φρουτοσαλάτας
  • 1 τοστ με: 2 φέτες μαύρο ψωμί ή ψωμί ολικής άλεσης (60 γρ), 1 λεπτή φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά, 1 λεπτή φέτα γαλοπούλα βραστή και λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι) (χωρίς βούτυρο ή μαγιονέζα!)
  • 1 μεσαία αραβική πίτα με 1 λεπτή φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά, 1 λεπτή φέτα γαλοπούλα βραστή και λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι, καλαμπόκι, μανιτάρια) (χωρίς βούτυρο ή μαγιονέζα!)
  • 1 τοστ με: 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης (60 γρ) με 50 γρ τόνο σε νερό ή 50 γρ σολωμό ή 50 γρ ψητό στήθος κοτόπουλου/γαλοπούλας ή 1 αυγό βραστό και λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι) (χωρίς βούτυρο ή μαγιονέζα!)
  • 1 μεσαία αραβική πίτα με 50 γρ τόνο σε νερό ή 50 γρ σολωμό ή 50 γρ ψητό στήθος κοτόπουλου/γαλοπούλας ή 1 αυγό βραστό και λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι) (χωρίς βούτυρο ή μαγιονέζα!)
  • 1 κριθαρένιο παξιμάδι περίπου 30 γρ, 1 κουτ. του γλυκού ελαιόλαδο, λίγες λεπτές φέτες ντομάτας, 30 γρ (το μέγεθος του σπιρτόκουτου) τυρί χαμηλό σε λιπαρά και ρίγανη
  • 1 αυγό βραστό και 2 φρυγανιές σικάλεως ή 20 γρ κριθαρένιο παξιμάδι και λίγες λεπτές φέτες ντομάτας
  • 2 καλαμάκια κοτόπουλο κατά προτίμηση (και όχι χοιρινά!) σκέτα χωρίς πίτα ή ψωμί
  • 1 καλαμάκι κοτόπουλο κατά προτίμηση (και όχι χοιρινό!) και 1 μικρή αλάδωτη πίτα ή ½ κανονική αλάδωτη πίτα

 

Πηγή : iatronet.gr

Επιμέλεια Σύνταξης : Ιφιγένεια Κίκη

 

 

 

Check Also

Γράφοντας Βιωματικά με την Ιφιγένεια… Δρόμοι του πουθενά…

Δεν οδηγούν πάντοτε όλοι οι δρόμοι κάπου… Είναι και εκείνοι που ξεκινάς να τους περπατάς …