Τρίτη, 22 Μάιος 2018
Home / Μύρισε Ελλάδα / Μαγειρική / Ταλιατέλες με θαλασσινά / Μύρισε Ελλάδα με τον Στέλιο Βασιλακόπουλο

Ταλιατέλες με θαλασσινά / Μύρισε Ελλάδα με τον Στέλιο Βασιλακόπουλο

Το Cash & Carry 24 Hours, θέλει να δοκιμάζουμε πάντα τις πιο λαχταριστές συνταγές! Γι΄αυτο και επιλέγει τον αγαπημένο μας Σεφ Στέλιο Βασιλακόπουλο!

Σήμερα, ο Στέλιος θα μας δείξει Ταλιατέλες με θαλασσινά!

Για την συνταγή μας θα χρειαστούμε :

  • Mix θαλασσινών
  • Λάδι
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Ούζο
  • Άνηθος
  • Ταλιατέλες

 

Τα θαλασσινά περιέχουν αρκετά μέταλλα και βιταμίνες. Η περιεκτικότητα τους ποικίλλει ανάλογα με το είδος του θαλασσινού.

Τα στρείδια, ο αστακός, οι γαρίδες, οι καραβίδες και τα καβούρια είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Τα θαλασσινά αποτελούν σημαντική πηγή μετάλλων και ιχνοστοιχείων. Περιέχουν ασβέστιο, χαλκό, ιώδιο, σίδηρο, κάλιο, σελήνιο και ψευδάργυρο. Το σελήνιο έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και συμβάλλει στην πρόληψη κατά του καρκίνου. Περιέχουν επίσης και τα ευεργετικά ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία έχουν καρδιοπροστετευτική δράση, ενώ φαίνεται ότι «τρέφουν» και τον εγκέφαλο. Τα ω-3 λιπαρά οξέα διατηρούν τις μεμβράνες των εγκεφαλικών κυττάρων σε καλή κατάσταση και φαίνεται να βοηθούν στην επικοινωνία μεταξύ τους.

Συγκεντρωτικά τα οφέλη από την κατανάλωση θαλασσινών.

• Βελτιώνουν τη λειτουργία των νευρικών κυττάρων του εγκεφάλου και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης γεροντικής άνοιας και της ασθένειας Αλτσχάϊμερ σε ηλικιωμένους.
• Συμβάλλουν σημαντικά στο σωστό σχηματισμό των οστών.
• Μειώνουν την LDL (κακή) χοληστερόλη αίματος και κατά συνέπεια μειώνουν τον κίνδυνο δημιουργίας αθηρωματικής πλάκας.
• Λειτουργούν ευεργετικά στην πρόσληψη της οστεοπόρωσης χάρη στο πλούσιο περιεχόμενο τους σε ασβέστιο.
• Μειώνουν τον κίνδυνο απόφραξης των εγκεφαλικών αιμοφόρων αγγείων που είναι η αιτία των ισχαιμικών εγκεφαλικών επεισοδίων.
• Βοηθούν στην όραση χάρη στη βιταμίνη Α που περιέχουν. Τα ω-3 λιπαρά συμβάλουν στην υγεία του αμφιβληστροειδούς χιτώνα.
• Ενισχύουν το μεταβολισμό καθώς και την σωστή ανάπτυξη και λειτουργία του νευρικού συστήματος, χάρη στην περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β.
• Μειώνουν τον κίνδυνο για πολλούς τύπους καρκίνου, όπως οισοφάγου, παχέος εντέρου, μαστού και ωοθηκών.
• μπορεί να βοηθήσουν τα άτομα με διαβήτη να ελέγξουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους.
• Τα λιπαρά των θαλασσινών μπορούν να βοηθήσουν άτομα με ψωρίαση.
• Είναι χαμηλά σε θερμίδες και χοληστερόλη

Πηγή (Οφέλη από την κατανάλωση θαλασσινών) : Healthweb.gr

 

Δείτε το βίντεο και δοκιμάστε την υπέροχη συνταγή του Στέλιου Βασιλακόπουλου στο μεσημεριανό σας τραπέζι!

Συντακτική Επιμέλεια : Ιφιγένεια Κίκη

Check Also

Κεφτεδάκια με Μπέϊκον / Μύρισε Ελλάδα με τον Στέλιο Βασιλακόπουλο

Το Cash and Carry 24 Hours μας προτείνει : Κεφτεδάκια με Μπέϊκον Για την συνταγή …